نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۳فروردين

افسران -  روز های مدرسه ...من و اقا ...


من و اقا !

میگن ادما دو دستن 

اونایی که عاشق امام خامنه ای هستن :) اونایی که سعادت نداشتن عاشق امام خامنه ای بشن ...

بعضی وقت ها ادم تاسف میخوره ...

یادمه کلاس سوم راهنمایی که بودم عکس حضرت اقا رو صفحه گوشیم بود یه روز که گوشیم رو برده بودم مدرسه یکی از همکلاسی ها گوشیمو ازم گرفت گفتاین عکس کیه گذاشتی رو صفحه گوشیت! هنوزم زیادن ادمایی که حتی اگر عکس اقا رو هم ببینن نمیشناسن ! به اصطلاحشون این پیرمرد! خبر ندارن این پیرمرد همه ی زندگیه ماست ...

بعضی وقتا با خودم میگم گل بگیرن در مدارس این کشور رو ...

خراب بشه مدرسه ای که میخواد دین رو به بچه ها معرفی کنه ولی پرداختن به موضوع ولی فقیه براش بی ارزشه!

جایی که عکس اقا رو پاره کنن و مدیر و ناظم هیچی نگه میشه اسمشو گذاشت مدرسه! 

دبیرستان ها شدن محل فتنه ! معلم دینی میشناسم اگر سر کلاسش یه چیزی به اقا نگه انگار اون کلاس نمیگذره!(این اقای خامنه ای ملت بهش اعتماد کردن اون وقت همه ی پول ایرانو میریزه توی عراق و سوریه و فلسطین ) این همون جمله ایه که هر روز باید از بعضی معلما بشنویم !

دروغ و شایعه سازی هم که تا دلتون بخواد زیاد . (اقای خامنه ای توی فلان جا زندگی می کنه ، اقای خامنه ای فلان چیز رو سفرشه و ....یادمه قتی داشتیم درباره تحریم های ایران با یکی از معلما حرف میزدیم معلم گفت شما ها با این افکار چطور زندگی می کنید یعنی اسایشو به خودتون حرام کردین ! مردم #رفاه میخوان . بهش گفتم ما مثل رهبرمون زندگی میکنیم ساده ی ساده ی ساده ، گفت فکر نکن رهبرت ساده زندگی می کنه اونی که ساده زندگی میکرد علی (ع) بود که الان زیر خاکه ...................ترجیح دادم هیچی بهش نگم ! فقط به گفتن چند تا خاطره از نزدیکان حضرت اقا مثل جناب حداد عادل و حاج سید احمد خمینی درباره ی زندگی ایشون بسنده کردم .............چی بگم اخه به این جماعت! اخرش گفت شما مونه نادر هستید! ) فقط جالبش اینه در برابر دروغ اگر حرف با سند و مدرک ارائه بدیم کسی قبول نمی کنه ولی خیلی سریع تحت تاثیر شایعات قرار می گیرن !

اینا کسایی هستن که ما تو مدرسه هر روز باهاشون سر و کله میزنیم:/

البته ماهم کم نمیاریم ..

مثلا 

من که همیشه میگم اقا :|

ولی هر وقت ادمای اونجوری میبینم میگم امام خامنه ای واقعا دیدن عصبانیتشون بعد از شنیدن این کلمه لذت بخشه ^_^ اما در کل ابروی معلمی رو بردن ، جایگاه ولی فقیه غریب واقع شده:( خیلی بده خیلی بد ...


پ ن : داشتم با خودم فکر می کردم دکترا میگیرم ارزو های بزرگ برای موقعیت اجتماعی و شغلی خیلی عالی ، ولی الان فقط دلم میخواد معلم بشم ! حیف این اسم که رو بعضیا بذارن ...

یه مشت غرب زده ی کوته فکر مدرسه های کشور و توی دستشون گرفتن ...


نظرات  (۹)

۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۱۴ یادداشتهای عمومی
دلم گرفت...
خبر ندارن این پیرمرد همه ی زندگیه ماست ...
پاسخ:
زندگی 
عشق 
همه چیز!
رهبر ما عزت ماست 
هدف تون عالیه 
موفق و موید باشید 
پاسخ:
تشکر
ان شاء الله ثابت قدم باشیم 
 تو مدرسه و کلاس ما کسی حق نداره حرفی جلو من بزنه چون می دونه حسابش با کرام الکاتبینه 
:))))))))
عمرن اگه از چیزی بترسم
تا پای اخراجم شده باشه میرم
پاسخ:
:)
ما هم یه بار کتک کاری کردیم:|:|:
مرسی که بهم سر زدی
مرسی که بهم سر زدی
مرسی که بهم سر زدی
پاسخ:
خواهش میکنم
با سلام
مطلب خوبی بود منتهی به لطف خدا، روز به روز این نگاه داره کمتر میشه ...
پاسخ:
الحمد الله...
من دوسش دارم
اگه خواستی تبادل لینک کنی خبرم کن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی