نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۶خرداد

حسم نسبت به وبلاگ نویسی...

من علاقه ای به وبلاگ نویسی نداشتم. یعنی راستش اصلا حس وبلاگ نویسی نداشتم با وجود این همه شبکه های اجتماعی دیگه کم تر کسی وبلاگ اینو و اونو میخونه ...

راستش من خودم به شبکه ی اجتماعی که توش عضو شدم شدیدا معتادم میرم اونجا بیشتر برای رفع تنهایی و تفریح متاسفانه. اونجا که میرم بیشتر دنبال حرف زدن با یه نفرم تا این که مطالب طولانی رو بخونم و خودمم میدونم کارم اشتباهه ولی میدونم خیلیا مثل من هستن ...

اما وقتی به وبلاگ اینو و اون سر میزنم به دور از تعارف هم نظر میدم هم با حوصله میخونم این بود که فهمیدم حرفام توی شبکه اجتماعی زیاد بدرد نمیخوره باید جای دیگه ای برای نوشتن انتخاب کنم ...

یادمه مدت ها قبل که با دنیای مجازی اشنا شدم بلد نبودم برای خودم ایمیل یا جیمیل درست کنم!!!! فقط وبلاگا رو میخوندم واقعا هر شب با چه شوقی میومدم ببینم بروز شدن یا نه! همیشه با خودم میگفتم کاش یکی مثل خودم بهم محل بذاره:-|

اینا اولین وبلاگایی بود که میدیدم...

من و اقا 

و سایر وبلاگای همین نویسنده که الان بنا به دلایلی تعطیل کرده:(

ولی خب به هر حال ماهم وبلاگ نویسی رو شروع کردیم:) با بازدید از دوتا وبلاگ

زهرا 

تجرد بعد از سی سالگی (حسمو نسبت به نوشته های این نویسنده نمیگم ولی خب بدردم میخورن)

و یه سری وبلاگ دیگه ...

منم دلم خواست یه رسانه ی کوچولو برای خودم داشته باشم:) میتونستم برم توی بلگفا یا میهن بلاگ با قالب رنگی رنگی و یه عالمه کد جاوا و نوای وبلاگ ولی ادم میره تو بعضی وبلاگا سر سام میگیره :"| همین جا صاف و ساده خوبه ...البته الان با روند روز به روز داغون تر شدن بلگفا افرادی که اینجا مهاجرت کردن ناراحیتشون اینه قالب رنگی نیست نمیشه اهنگ گذاشت چطور وبمونو فوتبالی کنیم چطور دخترونش کنیم چطور ترولی بشه چطور پسرونه بشه و ... باید بهشون بگم این چیزا بی فایدس دلخوش باشین به کسی که مطالبتون رو میخونه نه نگاه به قالب و عکسا بکنه!

پس از خوندن نوشته های شخصیم لذت ببرید

نظرات مرتبط هم بدین:|

نه این که وای چه وب خوشکلی به منم سر بزنم

سلام عسیسم حتما بهم سر بزنی

مطالب خوبی دارید و ...

نظراتی که هر روز برای هزار نفر میذاریم بدونه این که مطلب اون بیچاره رو خونده باشیم:(اون وبلاگایی که بالاتر اشاره کردم حتی برای مطالبشون عکسم نمیذار چون واقعا دلشون میخواد مطلب خونده بشه اصلا خود عکس میتونه پیش داوری بیاره ولی خب خیلی از این وبلاگ نویسا در عین سادگی کار میکنن تا مطمئن شن مطلب خونده شده این حرف به گوش یه نفر رسیده ...

ما باید حرف بزنیم اصلا سکوت یعنی عدم!

خب دیگه خوش بگذره بهتون!

پ ن : ممکنه ادرس وبلاگمم عوض کنم:| هزاران عنوان توی موتور های جستجو با اسم نگاه و ترکیباتش هست! ولی هیچ اسم خاصی به ذهنم نمیرسه:(

نظری داشتید بگید

فعلا یا علی 

۹۴/۰۳/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۴)

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۷ سربازِ گمنام
سلام
هنوزم که تمتونو عوض نکردین
بما هم سر بزنید و نظراتتونو بدین

پاسخ:
چشم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۸ ظرفیت کوچولو83
مرضیه جان تو میدونی چرا وبلاگای زهرا خانوم بروز نمیشن؟
برا پیشنهاد اسم...امممم چه جور اسمی میخوای؟بوگو فک کنم.
پاسخ:
ایشون به نت دسترسی ندارن متاسفانه:(
اسم هرچیزی خوبه من اینجا درباره همه چی مینویسم...:)
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۵ ظرفیت کوچولو83
سلام مرضیه جان کلی فک کردم درباره ی اسم وبلاگ ؛عشق نوشت ،عارفانه.به نظرم رسیده فعلا.
پاسخ:
ممنون عزیزم.ممنون که فکر کردی...ولی نگاه عمومیت بیشتری داره با اینکه وبلاگای زیادی با اسم نگاه هست ولی همین و دیگه میذارم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی