نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۰تیر
روز قدس با شکوهی بود دیروز ....
تو شهر ما که الحمد الله خوب شلوغ شده بود:)
رفتم موندم کنار خیابون دیدم اقایون دارن میان کنار ایستادم تا رد بشن برم با خانما ، هی که صبر کردم تموم نمیشدن:-|ولی شعار نمیدادن:|برعکس خانما خوب شعار میدادن ...
هواهم زیاد گرم نبود:) یعنی تو مسیر خسته نشدم فقط وقتی نشستیم خطبه ها رو گوش بدیم داخل مصلی پر شده بود ما تو حیات بودیم اونجا خیلی گرم بود ...
بعد از نمازم اومدن اب پاشیدن رو سرمون جون داشته باشیم برگردیم خونه:-|
در کل خوش گذشت:))
دلم نمیاد فعلا عکس وبلاگ و عوض کنم:-) یه مدت بمونه....


اینم مردم دزفول◔◡◔

نظرات  (۲)

۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۸ ظرفیت کوچولو83
سلام...مطالب قبلیتو خوندم عالی بودن اینم عالی بود مثل همیشه:)
خدا رو شکر حضور مردم پرشور بود:)
پاسخ:
ممنون که سر میزنی:)
الحمد الله ...
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ یاورانقلاب
سلام.خیلی ممنون...ازحضورتونم ممنون...
وبلاگتونم واقعاعالیه...
نحن صامدون
پاسخ:
ممنون سر زدید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی