نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۳تیر

ژنرال گی بک...

دیشب فیلم تموم شد:(الانم داره احتمالا تکرار قسمت اخرشو پخش میکنه ..چقدر غم انگیز تموم شد:"فیلمش عالی بود حتی  از جومونگم بهتر بود . کار مسخره ای که کردم این بود که قبل از تموم شدن فیلم ، فیلمو لوثش کردم!!!رفتم از توی ویکی پدیدا اخر عاقبت ژنرال گی بک رو خوندم! هر چند توی فیلم نشون نداد ولی خب اینجا مینویسمش!

ژنرال گی بک (یا گای بک) به ژنرال مقدس معروفه دلیلشم رفتار خوبش با اسرای جنگی بوده . نهایت توی جنگ با ارتش شیلا وقتی شمار افرادش 5000 نفر هستن و تعداد افراد دشمن 50000 نفر کشته میشه البته لازم به ذکره 12000 نفر از ارتش شیلا ر میکشه . بعد از یک روز سرش از تنش جدا میشه و به پایتخت باکجه فرستاده میشه(باکجه الان دیگه در اختیار شیلا هست) بدنشم مثله میشه و هر قسمت از بدنش توی یک شهر به معرض نمایش قرار داده میشه ... تا یک روز هیچکس جرات نمیکنه به جسدش نزدیک بشه حتی سربازای دشمن از جسدشم وحشت داشتن ...

*جالب:کره ی امروزی از سه امپراطوری گوگوریو( موسس جومونگ) ، باکجه (موسس سوسانو) و شیلا تشکیل شده + گایا(موسس سورو)*

هرچند فیلم برای لوث شد ولی هیچی از جذابیتش کم نشد .... عجیب با این کره ای ها احساس همدلی میکنم:")) حالا برم تکرارشم ببینم!

عکس : ژنرال گی بک 

این بازیگره خیلی کارش خوبه!


نظرات  (۶)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۳:۳۴ یاورانقلاب
سلام.جدی دارین میگین!!!؟؟
یعنی شماهم اهل فیلم کره ای هستین!!؟
پاسخ:
سلام:)
بله جدی میگم خب!
یه مدته هیچ فیلمی ندیدم...
این فیلم محشر بود+
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۴:۳۹ یاورانقلاب
سلام.خخخخخخ.....شمادیگه چرا!!!!!
پاسخ:
این فیلما فوق العادن...باید درک بشن:)
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۱ رهرو زینبی
من که هرچی فیلم کره ای میبینم آخر سر نمیفهمم کی ب کیه!
پاسخ:
لابد مثل من با عشق نگاه نمیکنی:)
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۴ واقعیت سوسک زده
منم داداشم رفت آخرشو دید بعد اومد به من گفت . من هم اینقدر ناراحت شدم دیگه دو قسمت آخرشو نگاه نکردم .
اونجایی که زن و بچه هاشو کشت اصلا داغون شدم !!!
پاسخ:
قسمت اخرش عالی بود کاشخودتونم میدیدید!
مثلا خواست ازشر تعلقاتش راحت بشه!
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۰ آبجی خانوم
کلی غر زدم پشت سرت
اون پایان بود آخه
ژنرال قاتل زد زن و بچه بی گناهش رو کشت :(
دیگه حرفت رو گوش نمی کنم در زمینه سریال
پاسخ:
زنش خودش خواست-_-تعلقاتش نابود شدن فقط جنگ!
به نظرم که عالی بود.عالی تر از جومونگ:")
من تازه دارم این فیلمو می بینم :))
پاسخ:
ببینیش جومونگ و دیگه به حساب نمیاری:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی