نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۰۵مرداد

این روزا کم تر مینویسم تو وبلاگم:(

مثلا میخوام درس بخونم!

التماس دعا برا کنکور!

خدا کنه شرمنده امام خامنه ای عزیزم نشم...!

۹۴/۰۵/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۸)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۴ ابوالفضل مهدوی فر
سلام
وبلاگ خوبی دارید. به وبلاگ من هم سر بزنید:

کافه کتاب
پاسخ:
ان شا الله سر میزنم...
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
ایشاالله قبول می شی
پاسخ:
تشکر...
سلام
خدا کمک می کنه ان شاء الله و موفق میشی خانوم
پاسخ:
ممنون:)
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۳ رهرو زینبی
سلام
لایق باشم دعاگو هستم،مطمئنم بهترین رتبه رو میاری ^_^
ب قول احمدی نژاد:
این شدنی است
پاسخ:
سلام:*
ممنون عزیزم:)
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۳ ظرفیت کوچولو83
سلام عزیزم.
ممنون بابت پاسخگویی:)
موفق باشی:)
پاسخ:
/^.^\
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۴ ظرفیت کوچولو83
سلام...وای همه رفتن واسه کنکور تنها شدم من:((
مرضیه جان یه متنی واسه دکتر نوشته بودی اونو می خوام یه قسمتشو استفاده کنم اگه اجازه بدی واینکه اسمتم بنویسم اینو واسه این می پرسم چون قبلا درباره ی اون متن حرف زدیم وگفتی زیاد دوست نداشتی متنو.
پاسخ:
وبلاگم هستم بروزم میکنم:)
خو استفاده کن:">
وقتی از متنام استفاده میکنی لازم نیست حتما اسمم بنویسی:)
موفق باشششششی^___^
ایشالا رتبه میاری:")
پاسخ:
ان شاء الله:)
پیشکش به امام عزیزم^_^
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۴ ظرفیت کوچولو83
سلام...بابت همه چی ممنون:)
موفق باشی:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی