نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۱مرداد

فکر میکردم اگر وبلاگ داشته باشم میتونم راحت بنویسم.اخه توی شبکه اجتماعی یجوریه:(اونجا با یه عده صمیمی میشی و بعد از مدتی میبینم واسه گفتن بعضی حرفا باید مراعات اونا رو هم بکنم!امروز رفتم به یه سری از وبلاگای بیان سر زدم.یکی از وبلاگا همه ی مطالبشو رمز گذاشته بود!جزء صد وبلاگ بر تر بیان هم بود نمیدونم چند نفر ازش خواهش میکردن تا رمز مطالبشو به اونا هم بده تا بخونن!نمیدونم اگر من مطالب رمزی بذارم چند نفر ازم میخوان بهشون رمز بدم!

حس میکنم به یه خجالت کشیدن بی خود و مسخره دچار شدم سینه ام همیشه پر از حرف بوده مطمئنم اینطوره اخه توی تنهایی زیاد حرف میزنم!

خیلی بدم میاد از این وضع:(

۹۴/۰۵/۲۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۸)

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۳ رهرو زینبی
آدم باید حرف دلش رو بزنه تو وبلاگ
ولی خب بعضی جاهاهم مراعات کنه،خیلی راحت و خصوصی حرف نزنه!

هردوتاش باهمه ب نظرم... 
پاسخ:
:(زندگی خصوصی رو نه...دیدگاه هایی که تا حالا به کسی نگفتم:(
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۸ رهرو زینبی
خیلی هم خوبه ک اونا رو بگی!
چراناراحتی؟
پاسخ:
نمیدونم...

نهایتش اینه که با چوب و چماق میفتن دنبالتون دیگه ... شما بگو راحت باش

خخخ :))

پاسخ:
:/
:/
:/
:|
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۵ ظرفیت کوچولو83
سلام چی شده؟!
پاسخ:
چیز خاصی نیست...
سلام خانومی

خوبی؟

عیب نداره که منم با خودم حرف میزنم :) راهنمایی میشم کیف داره^_^
پاسخ:
بد نیستم:)
دیوونه نشم:D
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۳ لولا پالوزا
آره واقعا انگار بعد یه مدت همین دنیاتم ازت گرفته میشه...
ولی آدم باید بگه ترس آدمو خفه میکنه :(
پاسخ:
راستش ترس که نه!خجالت کشیدن...
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۵ لولا پالوزا
خجالتم یه نوع ترسه بنظرم...البته ترس کلمه ی خوبی نیست واسه هیشکی ولی من که از خجالتم میترسم :))
پاسخ:
من خیلی واسه خودم متاسفم...
شبیه شما کم نیستن. یکیش من :)
پاسخ:
:"|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی