نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۲مرداد

دلم واسه امامم تنگ شده:"

اخه یه حرفی بزن . یه رخی نشون بده مرد حسابی:(


۹۴/۰۵/۲۲ موافقین ۴ مخالفین ۱

نظرات  (۷)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۶ ظرفیت کوچولو83
آره.
خیلی وقته:(
هر روز ساعت 14میگم الان میگه :صبح امروز....ولی نمیگه:(
پاسخ:
:"(
این بی انصافیه:(
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۱ لولا پالوزا
ناراحته ازمون :(
هرچی بیاد بگه یه عده میکوبنش که داره دخالت میکنه و سنگ میندازه...
گذاشته خودشون سرشون به سنگ بخوره :(
پاسخ:
:(
اینطوری که میریم ته دره!
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۴ رهرو زینبی
:((((((((
پاسخ:
:"(
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۴ لولا پالوزا
تا وقتی خدا و امام زمان (عج) و رهبر هستن ته دره ای در کار نیست:)
پاسخ:
:"|
چشمتون روشن از حرفای امروز آقا :)
پاسخ:
:")
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۰ لولا پالوزا
چرا تعجب؟ :)
پاسخ:
گیج کننده بود:|
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۴ لولا پالوزا
واقعا؟
توضیح بدم؟

من بودم و آفتاب و دما 50 درجه حیاط و...بعد رفتم تو خیال بارون ولی وقتی از خیال در اومدم خیسی بارون رو تنم مونده بود :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی