نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۳۰مرداد

امروز جمعس!یکی از دوستان میگفت من همه ی هفته رو واسه جمعه شب میگذرونم که بشینم سریال تبریز در مه رو ببینم:-|من از بچگی سریالای تاریخی رو دوست داشتم.ولی همیشه با دیدن این سریالا یه حس غمی هم درنمون نهفته هست!چون همیشه یه قدم از سریال جلوتریم میدونیم اخرش چی میشه!مثلا همین تبریز در مه.میدونی ایران از روسیه شکست میخوره:(انگلیسی ها زهرشونو به ایران میریزن...باز جا داره خدا رو شکر کنم بین اینهمه :) دیپلماتیک هنوز همچین فیلمی از تلوزیون پخش میشه!انگلیس همون روباهیه که بود...

دوستم بهم زنگ زد بهش گفتم خبر داری دارن سفارت انگلیس رو باز میکنن؟گفت واقعا؟؟؟؟؟؟/فکر کنم فشارش یکم افتاد!لابد اخبار و ندیده بود!

جدیدا ما ایرانی ها خیلی دچار تناقض شدیم:(از یه طرف با قاتل هم وطنامون روی یک میز میشینیم و جدیدا داریم براشون فرش قرمز پهن میکنیم از طرف دیگه هم توی راهپیمایی ها میگیم مرگ بر امریکا .مرگ بر انگلیس!

شاید من فکر میکنم تناقضه چن اون قسمت شعار مرگ دادن هم داره حذف میشه!فرزند شهید رو به جرم گفتن مرگ بر امریکا گرفتن...

ولی ما زمانی رو هم طی کردیم که کسی جرات گفتن مرگ بر انگلیس  مرگ بر امریکا نداشت.دوران سیاه چپاول غارت ایران..زمانی که غرب با خودش میگفت بذاریم

به هر حال...این روباره پیر خیلی بی صدا زوزه های خودشو توی ایران میکشه جوری که فقط طوله هاش با خبر بشن...

حافظه ی تاریخی چیز خیلی خوبیه!ولی بعضیا ازش استفاده نمیکنن...

یکمشو میگم تا به خاطر بیاد...

جدا سازی افغانستان بعد هم بلوچستان،تشکلی فرقه ضاله بهائیت،نقش عمده در وارد کردن مواد مخدر به ایران،منحرف کردن انقلاب مشروطه و دست داشتن در اعدام ایت الله شیخ فضل الله نوری.دخالت مستقیم در کودتای 28 مرداد،کمک تسلیحاتی به رژیم بعث عراق،دست داشتن در فتنه 88 و...و...و....و....

باید دوباره منتظر انتشار زهر باشیم...


یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا بِطانَةً مِنْ دُونِکُمْ لا یَأْلُونَکُمْ خَبالاً وَدُّوا ما عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ‏ الْبَغْضاءُ مِنْ أَفْواهِهِمْ وَ ما تُخْفی‏ صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْآیاتِ إِنْ کُنْتُمْ تَعْقِلُونَ

(118/سوره مبارکه آل عمران) 

اى کسانى که ایمان آورده‏اید، از غیر خودتان، [دوست و] همراز مگیرید. [آنان‏] از هیچ نابکارى در حق شما کوتاهى نمى‏ورزند. آرزو دارند که در رنج بیفتید. دشمنى از لحن و سخنشان آشکار است؛ و آنچه سینه‏هایشان نهان مى‏دارد، بزرگتر است. در حقیقت، ما نشانه‏ها[ى دشمنى آنان‏] را براى شما بیان کردیم، اگر تعقل کنید.

نظرات  (۱)

۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۲ ظرفیت کوچولو83
....
روباه کارش اینه پس آفریده تا که خبیث باشه
تا کاسه لیس باشه
پس  یک کلام باید یا صهیونیست باشه یا انگلیس باشه
مرگ بر انگلیس

پاسخ:
لعنت بهش....

وبلاگ 83 نظر خصوصی دادم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی