نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۰۶تیر

فکر میکردم فقط پسر های دنیای مجازی تنبل و بی عرضن ولی یادم افتاد که پسرای دنیای مجازی توی دنیای واقعی هم حضور دارن!

میگه:تو یه بچه ننه ای که سختی نکشیدی واسه همین میگی سربازی خوبه! چرا فقط زن ها حمایت میکنن؟

میگم:نمیخوام برات دلیل منطقی بتراشم.تنها دلیل حمایتم اینه که از دیدن زجر کشیدن جنس مخالفم لذت ببرم! همون طور که موقع بدبختی های ما شما بلبل زبونی میکنید و به به چه چه می کنید منم دوست دارم عذاب شما رو ببینم.این قانون طبیعته

میگه:یادت باشه که پدر و برادر داری

میگم:تو هم یادت باشه که مادر و خواهر داری! ولی این بحث بی نتیجس خدا رابطه دو جنسشو جوری خلق کردی هرچی بگی اخرش دهنت اسفالته....

به هر حال از سربازیت لذت ببر:)

میگه:امیدوارم موقع سربازی رفتن پسر خودتم همینا رو بگی.

میگم:تو نبودی که میخواستی بری مدافع حرم شی؟

میگه:چه ربطی داره!

میگم:بله مدافع حرم شدن خوبه چون حسابی خفن میشی ولی واسه دفاع از وطن باید کچل شی و نمیتونی خفن ظاهر شی!


اخر این نبرد بشریت رو سر به نیست میکنه:) که زیادم مهم نیست:|

تا بگه منم میگم!

۹۵/۰۴/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۱
میم ....

نظرات  (۴)

:/
همین سربازی باعث کلی مصیبت و ظلم برای نسل ما خانوما شده
نظام درست خیلی چیزهارو به هم زده
در عصری که همه چیز حرفه ای شده نیازی به سرباز آماتور وجود نداره
خیلی هاشونم واقعا زجر نمی کشن
خیلی راحت و خوش به حالشونم هست
پاسخ:
امام خامنه ای نظرات موافقی با فرایند سربازی داره
پس هرگز غلط نیست:)

چه مشکلی؟ من که احساس رضایت میکنم:)
اگر کنکور نداشتی میگفتم عین مطلب آقارو بیار در مورد سربازی
اما دلیلش اینه
خانوم ها و آقایون تا دبیرستان باهم بالا میان
موقع کنکور  دو تا اتفاق می افته یا پسر قبول میشه میره دانشگاه
یا قبول نمیشه میره سربازی
بعد پسر از سربازی یا میره سر کار یا میره ادامه تحصیل میده
اما دخترخانوم بدون مانع یکی یکی پله های ترقی رو طی می کنه
به فوق لیسانس یا دکتری که میرسه دختر احساس میکنه باید ازدواج کنه
اما پسری که قرار بود با او رشد کنه و هم کفوش باشن خیلی هاشون ازش عقب ترن
و خانوم یا ازدواج نمیکنه یا مجبور میشه با کسی که به لحاظ تحصیلی پایین تره ازدواج کنه
و سربازی یکی از عوامل به هم خوردن کفویت و تناسب دختر و پسره
و یکی از عوامل مهم به وجود آمدن فاجعه دختران مجرد دهه شصت
می دونید من چندتا دوست متولد سال 1360 مجرد دارم؟ و دهه شصتی های زیاد دیگه؟

پاسخ:
اقا که از چیزی تعریف کنه یعنی موافقه
نخیر مشکل مجرد بودن زیاد بودن دخترا نسبت به پسراست:/
شما دست هرچی تحلیل گر و کارشناس مسائل اجتماعی رو از دست بستی
علت بحران دختران دهه شصتی یکی از مواردش سربازیه، یکیش چیزی هست که شما گفتید (که البته اگر هم سن گزینی در ازدواج رواج پیدا کنه حل میشه)، یکیش دانشگاه رفتن بی حساب کتابه، تغییر معیارها و مادی شدن معیارهاست و...
پاسخ:
خب من چون این موردا زیاد دیدم باید بیشتر فکر کنم
...
:)
پاسخ:
سلامB-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی