نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۰۲مرداد

باید درباره یه پدیده رایج حرف بزنم(اهم اهم (صدای سرفه  خخخ)).اونم شرح حال ملت گرفتار در اینستاگرامه. نکته ی اول اینکه من هیچ تردیدی در صهیونیستی بودن و شیطانی بودن این شبکه ندارم حتی اگر مثلا سایت امام خامنه ای هم اونجا صفحه داشته باشه به هر حال با رود سایت حضرت اقا به یه شبکه ی صهیونیستی اونجا تطهیر نمیشه.هر چند برخی مدارک نشون میده که اون صفحه تحت کنترل دفتر امام خامنه ای نیست!

به هر حال من میخوام از خودنمایی و بت هایی که افراد از خودشون ساخن بگم. شاید برای خیلی از مذهبیا وحشت انگیز باشه که یه خانم مذهبی عکسشو بذاره پروفایلش اما من مشکلی در این کار نمی بینم. که هر خانم و هر اقا عکس خودشونو برای پروفایلشون بذارن. البته عکسی که خالی از اداهای جلف یا لبخند های فریبا باشه:|یه عکس معمولی  و ساده.اما مشکل من عکس های متعددی هست که افراد از خودشون پخش میکنن و مدام میخوان زندگی شونو به رخ بقیه بکشن و بگن الان اینجاییم اونجاییم و...از خودشون بت میسازن هرچقدر لایک هاشون بیشتر باشه پرستش این بت بیشتر میشه!

البته من با این دسته افراد معلوم الحال هم هیچ صحبتی ندارم. و ندید بدید بازیشونم به من ربطی نداره:\

من توجهم به سمت صفحات منتسب به دختران چادری جلب شده!که اینروزا همه ی رسانه های فرهنگی دربارش حرف میزنن و همشون یک صدا معتقدن این کار جلب توجه و خودنمایی هست.اول لازمه این مورد و بیان کنم من با این عمل لوس ه به اسم تبلیغ حجاب باب شده کاملا مخالفم چه عکس از جلو باشه یعنی صورت های افراد هم مشخص باشه چه از پشت باشه و فقط یک چادر رفته در باد رو نشون بده:|و حتما بعدش رو میدونید برادران میان کامنت میذارن که حجاب شما مایه فخر ماست و خواهران هم شکلک قلب میفرستن:/

من برای این مسائل چند حالت تصور میکنم.حالت اول منت گذاشتن سر خدا!یعنی صفحه هایی میشناسم که طرف فقط میخواد بگه من توی این هوای گرم چادر میزنم و...و خیلی خوبم و فرشتمو اینحرفا!حالت دوم مظلوم نمایی یعنی طرف تنها چیزی که تو صفحش مینویسه اینه که من خیلی مظلوممو از صبح تا شب دارم تیکه میشنوم،حالت سومم اینکه طرف بخواد به همه ثابت کنه بر خلاف تصورشون خیلی زندگیش شاده و میره و میاد و خیلی ازاده!:/

این شرح کامل اونچه بود که نگرانی فعالان فرهنی رو برانگیخته:)

نکته ای که لازمه به همه یاداوری کنم اینه که هر زمان درباره مسائل فرهنگی چیزی نوشته شد متهم ردیف اولش قشر زنان بودن و اینجا هم همه اون دختران چادری رو محکوم به خود نمایی میکنن در حالی که از ضمیرشون اگاه نیستیم و ممکنه تهمت بزنیم . حالا ممکنه بگید منم همین الان این تهمت رو بهشون زدم!نه من فقط دارم میگم این کار عبث و بیهودس!اما بقیه همه حرف از خودنمای و جلب توجه میکنن سئوال من اینه چرا توی این مسئله که اسیب اجتماعی تلقی شده و بعضیا حرف از بی عفتی اون دخترا میزنن  و میگن صفحشون جای رفت و امد پسران و حرفای دوستانس . هیچکی تا حالا نگفته اصلا اون پسر های مثلا مذهبی توی همچین صفحه هایی چه غلطی میکنن؟ایا وقتی اسباب گناه فراهم بود اون پسر ها هیچ مانعی دربرابر خودشون نمیبینن؟

همیشه همگان نگران عفت زن ها بودن و هیچ کس نگران عفت مردان نبوده:)و این جوری نشون میده که همه ی کارهایی که زنان میکنن باید در جهت پاکی مردان باشن!که البته بعضیا اصرار دارن بگیم پاکی جامعه!و این چیزی نیست که بشه کتمانش کرد...


۹۵/۰۵/۰۲ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۹ فاطمه غلامی
به نظرم ناشی از محکوم کردن دخترها نیست
بلکه ناشی از ناامیدی از اصلاح پسرهاست :))
پاسخ:
نفلگی دخترای مظلوم:'|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی