نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۱۱شهریور

هفته دولت چطور میشه/:اول هفته و در صدر اخبار اعضای هیئت دولت رو نشون میده که به مرقد حضرت امام میرن و با ارمان های ایشون تجدید برائت میکنن:|مثلا با امریکا دست بدن علیهش مبارزه نکنن و تا اخرین قطره ی خون در جهت سرکوب مبارزه علیه امریکا تلاش خودشون رو بکنن:||بعدم در طول هفته اخبار گزارشات مفصل از درجا زنی پی در پی وزارت خونه های مختلف پخش میکنه و مردم نظاره گر حاصل سه سال عمر بی برکت دولت اعتدال میشن:/یه عده مثل سه سال قبل حرص میخورن و یه عده که سه سال واسه این دولت به بهانه های مختلف تو خیابون رقاصی میکردن الان که میبینن وضعشون از قبلم بدتر شده یه مقدار کلمات بوق استفاده میکنن:/

بقیه ی هفته هم سرود واسه شهیدان رجایی و باهنر از تلوزیون پخش میشه:/

:\

هعییییییی

خستم خسته:|

داروگ کی میرسد باران؟:-/

نظرات  (۳)

من طرف این دولت نیستم.
اما به واسطه‌ی خبر هاپولی کردن‌ شهرداری عزیز و عطف به شخص شخیص کامران نجف زاده 
مشغول نوشتن پستی بودم که خشک شدم روی سال هشتادوهشت.
اونقدر بغض و کینه دارم نسبت به اون دولت لعنتی که هیچ سالی بعد از اون نتونست برام بدترین باشه.
حالل هم خوشحالم که دیگه گول نخوردم، چون ظاهرا نظرآقا به هردولتی نزدیک نباشه سیستم حکومتیه، رییس جمهور و کابینه‌ش بی‌اختیارن .
به شما هم توصیه می‌کنم حرص میخوری پیگیری نکنی 
اتفاق جدیدی نمیفته
پاسخ:
بعد از دولت ایت الله خامنه ای
روسای جمهور بیشتر بدرد لای جرز میخورن:|
نه همشون زنورکو
:|
آخیییی
داروگ
:)
دلم براش تنگ شده
پاسخ:
یکی از یکی بدتر:/
خیلی باحال نوشتی
می تونی یه روزنامه نگار خوب بشی
:)
علوم ارتباطات نزدی؟
پاسخ:
:")اونم زدم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی