نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۰دی

قصه ی ما و شما به رسید...

خداحافظ حاج اقا...

دیشب شوکه شدیم..

امروز سیاه پوشیدیم..

فردا توی تشییع شرکت میکنیم...

احتمالا اشک هم بریزیم...

کاش اینطور تموم نمیشد:(

دلم خیلی سوخت...

حاج اقا فردا کسایی و میبینی که هیچوقت دورتو شلوغ نکردن..

ولی فردا میان چون دلشون نمیخواد تابوتتو ناکثا بلند کنن...

شیعه باید که این چنین باشد
مرحمی روی زخم دین باشد 

من نخواهم گذاشت که تابوتت
روی دوش منافقین باشد

۹۵/۱۰/۲۰ موافقین ۵ مخالفین ۱

نظرات  (۶)

سلام
خواهش میکنم خواهش میکنم خواااااااهش میکنم به کاربر رنگین کمانfa1379افسران بگید خییییییلیییییی کار بدی میکنه که بدون تحقیق حرف میزنه(درباره ی عکس فائزه هاشمی)
خییییییلیییی دلمو سوزودن:(
خودم خواستم چیزی بگم بهش رفتم عضویت افسران که کلاس گذاشت برام وبلاگم نداره این کاربر.
خواااااااااااهش میکنم بهش بگید یه افسر تحقیق میکنه بعد حرف میزنه.
پاسخ:
سلوم
سو تفاهم شده سیسی جون
۲۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۹ دختر آفتاب ..
خیلی جالبه که همه جا حرف منه..
خواهر محدثه؟
نمیشناسمتون..
فقط من کی کلاس گذاشتم؟
افسران معرفی کنید اگه دلخوری هست برطرف بشه..
خوشحال میشم بشناسمتون

اینطور که معلومه خیلی ها ازم دلخورن و خبر ندارن
یهووی گفتم بیام وبلاگت که...
یادم نره بگم: افسر نیستم..
ممنون مرضیه جان:)

عالی بوت
پاسخ:
تشکر
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۲۴ اشک نوشت ...
#بصیرت
#احسنت
خسته نباشید
قالب جدید مبارکه
پاسخ:
فرک کنم اشتباهی پیش اومده:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی