نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۰۳خرداد

منم بالاخره انیمیشن شاهزاده روم رو دیدم^.^کسی نبود ببرتم سینما:"||ولی خب یکم خورد تو ذوقم:/الان حتما میان میگن این انیمیشن واسه بچه دبستانیا بود نه واسه لنگ درازا:|به هر حال من انتقادات خودمو باز گو میکنم^.^

1-چرا پروانه راهنما روسری سرش نبود:|

2-چرا عروسی اول شاهزاده ملیکا رو نشون ندادò.Ó

3-چرا دوبله صدای حضرت مریم و حضرت فاطمه(س) .امام هادی و امام علی نقی(ع) اینقدر بد بود:(

4:تو خلاصه داستان میگن عشق و دلدادگی! ولی خبری از این چیزا نبود:|و فقط چند لحظه امام حسن عسکری رو تو فیلم نشون داد:|

5-ته فیلمم بد تموم شد-.-

ولی در کل واسه همون بچه های ابتدایی خوب بود:")

بی ربط:انیمیشن فقط کارای kosar3d.com :|

۹۵/۰۳/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۳)

:))
خیلی هم انیمیشنش قشنگ بود
عروسی رو نشون داده بود که کلی تدارک دیدن و همه چی به هم خورد
مگه توی نسحه تلویزیون نشون نداد؟!
عشق و دلدادگی بود دیگه! از اروپا اومد کنیز شد تا به کسی که می خواد برسه

پاسخ:
تو DVD هم عروسی اول و نشون نداد:|
یه سکانس مشترک میذاشتن که عشق و دلدادگی بیشتر مشخص بشه:/
سلام وب قشنگی دارین.سر بزنید

پاسخ:
ان شالله فرصتش پیش بیاد
این انیمیشن رو ندیدم
عجب انتقاداتی :)

گفتی لنگ درازا یاد بابا لنگ دراز افتادم :)
فکر کنم قشنگ ترین انیمیشنی که دیدم بابا لنگ دراز بوده و آن شرلی
پاندای کونگ فو کار یادم رفت ^.^
پاسخ:
مقصود از لنگ دراز سن و سال بود خخخ
من هیچوقت بابا لنگ دراز و ندیدم:"~|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی