نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۶شهریور


پنشنبه فیروزه ای

این کتاب جز معدود رمان هایی هست که من خوندم.هنوز به موضوعش فکر میکنم تا اهداف نویسنده را بهتر درک کنم.اما این کتاب کتاب خوبی برای یاد اوری پاک دامنی و مومن بودن بودو طرح مسائل اعتقادی و انتقاد های به فرهنگ رایج چه فرهنگی که در بین مردم مذهبی است و چه فرهنگ افرادی که کمتر مقید به مسائل مذهبی هستند یا اصلا نیستند.

شخصیت های اصلی غزاله  سلمان هستند..که ادر یه اردوی دانشجویی گدایی امام رضا(ع) را میکنند تا حاجاتشان را براورده کند.اما هر دوی انها در طول یک هفته هر روز به معرفت جدید تری میرسند و حس زیارت قبل برایشان بی معنی میشود..

در اخرهم داستان این غزاله هست که روبروی گنبد امام رضا(ع) ایستاده.تمام حاجتاتش را در صحن جا میگذارد و اینبار میرود خود امام را زیارت کند!

پ ن:اگر تموم حاجت ها رو جا بذاری امام رضا دست خالی برت نمیگردونه....

نظرات  (۱۳)

سلام

ینی تصمیم می گیره فقط بره زیارت کنه بدون اینکه حاجتی بخواد؟
آیا خواستن حاجت از کیفیت و عمق زیارت می کاهد؟؟!
پاسخ:
سلام
اون قدر معرفتش نسبت به امام بالا میره که حاجتاش رنگ میبازن دوست داره فقط خودشو زیارت کنه.حالت این شخصیت مثل کسی میشه که وارد بهشت شده و از همه نعمتا فقط دیدار خدا رو میخواد
البته موضوع داستان فقط این چیزا نیست-.-
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۵ ظرفیت کوچولو
سلام...
این همون کتابه که دخترو پسر عاشق هم میشن بعد قرار میذارن حرف نزنن و اینا..یه شب تو اخبار دیدم اسم کتاب یادم رفته:(
اگه اون نیست اسم اون کتابو میدونید از همین نویسنده اس.
پاسخ:
سلام
تو این کتابم دختر پسره قرار میذارن حرف نزنن و پیغام و ایمیل و اینچیزا هم ندن قبل ازدواج..نمیدونم خودش باشه یا نه.
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۸ ظرفیت کوچولو
بله همینه..ممنون:-* 
پاسخ:
:*)
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۰۳ ظرفیت کوچولو
یه سوال..
شما یه کتاب اعتقادی قوی کم حجم قابل فهم سراغ دارید؟خواننده بتونه خوب باهاش ارتباط برقرار کنه.
پاسخ:
راستش نه تا حالا ندیدم و نخوندم!
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۳۵ ظرفیت کوچولو
ببخشید یه سوال دیگه.
خودتون اگه میخواستین به دوستتون که اعتقاد چندان قوی نداره کتاب هدیه بدین،چه کتابی میدادین؟منظورم اسم کتابه:-) 
پاسخ:
اعتقاد در چه زمینه ای؟:/
اگر همسن خودم بود فقط شهید مطهری!
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۴ د‌ل‌باخته ..
ان شاءلله که هیچوقت دست خالی از در خانه اهلبیت برنگردیم...
پاسخ:
ان شالله
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۹ ظرفیت کوچولو
خدا.

پاسخ:
تا حالا همچین موردی نداشتیم:/
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۵ ظرفیت کوچولو
خخخخ..نه اینکه اعتقاد نداشته باشه..به حرفای خدا گوش نمیده!من منظورمو اشتباه گفتم.
مدونید بیشتر کتابی مد نظرم هست که محبتشو به خدا بیشتر کنه اما کتابی سراغ ندارم اینطوری..
حس قشنگی بهش دس بده...دور از گفتن فلسفه..یه کتاب سرشار از عشق.
تنها کتابی که به ذهنم میرسه سلام بر ابراهیمه...اما همه ی اون چیزی ک میخوام نیست.
ببخشید زیاد سوال میپرسم..برام خیلی مهمه این موضوع.
پاسخ:
فکر میکنم پرس و جو هم میکنم شاید چیزی یافتم:)
سلام اگه عشقتو دوست داری بیا تومعمام شرکت کن
پاسخ:
سلام
هنوز عاشق نشدم:-/
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۵۱ ظرفیت کوچولو
مچکرم:)
پاسخ:
:-)
وبلاگه زیبایی داری
پاسخ:
بدک نیست:)
زمانیکه خوندم تازه به معنی آنچه که دیگران داف حزب الله می نامند واقف شدم
تنها نقطه قوت توصیفی از زیارت جامعه بود و لاغیر
پاسخ:
داف حزب الله:-/!!!!
من خیلی بیشتر از قبل عاشق زیارت امام رضا شدم!

سلام

عرفانی هستم. برام جالب بود که پستی درباره ی کتابم گذاشتید. خواستم تشکر کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی