نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۶فروردين

دوستان بذارید براتون از عشق بگم شاید رستگار بشید:| تهشم منت میذارم سرتون عشق پایدارمو معرفی کنم:)


عشق از نظر بقیه

*یکی از موضوعاتی که نسل جوون وقتی رو برای حرف زدن دربارش اختصاص میدن عشقه! هر جا بری بشینی یه عده دارن درباره عشق حرف میزنن و ببینن که بوجود میاد کی از بین میره !یه عده میگن قبل از ازدواج یه عده بعد از ازدواج کلا عشق و مربوط به مسئله ی تشکلی خانواده میدون!البته من ترجیح میدم واسه همچین امر مهمی یعنی خانواده بجای عشق از لفظ دوست داشتن استفاده کنم تا کار ها رو بسته به صلاح انجام بدیم اخه عشق ادمو کور میکنه !


عشق الهی ...

*مردم زیاد عاشق میشن مدتی هم میگذره فارغ میشن! همیشه هم از پاکی عشقشون میگن ولی همیشه علامت سئوال ذهن من این بوده که چرا ما همیشه عاشق بنده های خدا میشیم! یه بار نشد عاشق خود خدا بشیم !!! شاید اگر خدا هم جسم ناقصی مثل ما داشت همه عاشقش میشدن! ولی ندیدم هیچ کس عاشق نور خدا بشه ...


فنا ...

*یکی از تجربه های دوست داشتن من به سال 92 برمیگرده که با یک فرد توی فضای مجازی دوست شدم ... الان دیگه دوست من نیست! میشه گفت الان عزیزترین عزیز منه ! زهرای عزیزم شاید یه روزی بیای و اینو بخونی ! از همین جا اعلام دوست داشتن میکنم! ♥(:*

کلا به نظرم نمیشه روی علاقه هامون اسم عشق رو بذاریم تا وقتی که حاضر بشیم همه چیزمون رو فدا کنیم کلا عشق رو برای وقتی میدونم که موقع دعا کردن اول یاد اون بیفتیم ! منم نسبت به دوستام همین حسو دارم ...


دوری ...

*معلم ادبیاتمون میگه عشق مثل شعله میمونه هرچقدر عاشق و معشوق از هم دور باشن شعلش بیشتر میشه ولی وقتی بهم برسن ممکنه شعله خاموش بشه ... شیرینی عشق به دوری و انتظار و لحظه ی وصاله ...این مورد و خوب دارم تجربه میکنم!


 پایداری ...

گفتم که حرف از عشق زیاده ! اینم اون عشقی که سال هاست برای من پایدار مونده ...

بخنده میخندم ..

ناراحت باشه احساس درد میکنم ...

از او به یک اشاره ..

جان را فدا میکنم ..

فانوس شب های تار ...

تنها دلیل بودن ...

راست میگن عشق سه حرف داره **الف قاف الف**

 اقا :)




نظرات  (۹)

عشق من چهار حرف داره
زهرا
پاسخ:
اینم یه مدلشه!...
کلی منت گذاشتید سرم که تشریف آوردید به بلاگ من
پاسخ:
خواهش میکنم
خیلی عالی بود...
پاسخ:
هر چی درباره اقا باشه عالیه^_^
100٪  :)
پاسخ:
(;
خوبان همه عشق اند
پاسخ:
عشقــــــــــــ....
عشق خیلی پاک و مقدسه...

بهتره به  احساساتی که الان ملت بهم دارن همون دوست داشتن گفت...
پاسخ:
عشق اصلا خاصه!
به احساس ملت بگیم جوزدگی
اخه توی دوست داشتن صلاح طرفم در نظر گرفته میشه...
اره دقیقا جوزدگی...

الان ملت رسما گند میزنن به روح و روان و زندگی همدیگه ....
چون علاقه شون رو به گناه ختم میشه:|
پاسخ:
با گناه شروع میشه با گناه ختم میشه:|
عشق واقعی رو تو وجود خدا میشه یافت 
پاسخ:
عشق الهی..!
شاید از عشق زمینی مون راحت تر بهش برسیم!
چه استدلالاتی:)
خدا عشقتونو واستون نگه نگهداره:)
واسه هممون نگه داره:)
پاسخ:
ممنون عشق شما رو هم نگه داره:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی