نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۰شهریور

اطلس . نروژ

سلام:)

اومدم واسه خداحافظی:|

دلم واسه اینجا تنگ میشه...

ولی خب سال مهمی پیش رومه.سال کنکور .... من نت خونه رو قطع کردم که دیگه نیام..

مطمئنا کار درستی کردم..

دلم واسه زهرای عزیز و محدثه عزیز تنگ میشه!

همچنین برای بعضی وبلاگا مثل صالحات و لولا پالوزا!

به هر حال:)

برام دعا کنید توی این یه سال خوب درس بخونم موفق بشم...

اگر تونستم گاهی با گوشی سر میزنم...

فعلا یا علی ...

عکسم بی ربط:")

۹۴/۰۶/۲۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۴)

عزیزم  .... اون گاهی رو زیادش کن ما رو فراموش نکینا.‌....!

چه صحنه تلخی....!

تازه میخواستم بگم اون جملت تو لنزور آتیییییشم زد ....:"((((((((((

ایشالله که رشته دلخواهتو قبول میشی ،میدونم که میتونی .....

خداحافظی خیلی سخته نمیشه نگم؟! :) سلام مرضیه سلام برای یه سال :)
پاسخ:
سلام کلمه قشنگیه:")
چشم هر وقت به نت دسترسی داشتم میام برات پیغام میذارم
رفتی پیش اقا امام رضا(ع) برام دعا کن:)
مدتیه اسمش میاد بغض میکنم:"|
بازم سلام:))
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۵ ظرفیت کوچولو83
سلام مرضیه جون...ماهم دلمون خیلی برات تنگ میشه.
ان شاءالله وقتی برمیگردی با رتبه ی عالی ببینیمت...
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
بوس بوس واس تو....بوس بوس واس مامان
پاسخ:
ان شاء الله:")
خداحافظ:***
یا علی
ان شاءالله پست بعدی ات خبر قبولیه دانشگاه تهران ته... ^_^
خوب درس بخونی :)
موفق باشی
رتبه عالی بیاری
دانشگاه تهران قبول بشی
ستاره بچینی
قربانت :))))
پاسخ:
بوس بوس:*
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۹ محمود قوم دوست
با سلام
امیدوارم در کنکور موفق و سربلند باشین !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی