نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۳۱فروردين

فکرم سرتاسر گذشته هست ولی اینجا نیست،خستم خیلی خسته ، خسته از دردی که درمانش دست همون درده:(

اوضاع زندگی کاملا خر تو خر شده!متاشفم واسه خودم من الان باید سر درس خوندن بودم نه این که همه ی روز به اینه نگاه کنم و غصه بخورم،فکر کنم باید یه شال پشت کنکور بمونم،اصلا تحملشو ندارم:`(

بدترین قسمت این زندگی اینه که همه فکر میکنن من خوشحال ترین و بی خیال ترین ادم دنیام!

امروز تو مدرسه کنکور ازمایشی داشتیم کارنامه دفعه های قبل و دادن به خاطر افت بدی که داشتیم با یکی از معلما دعوامون شد گفت شما ها به اسلام ضربه میزنید!!!!جوونای دوره ی من برای اسلام میمردن ولی شما ها حتی حاضر نیستین جبهه علمیشو تقویت کنید...

خیلی دلم میخواست بهش بگم انگیزه خدمت ندارم برو خدا رو شکر کن خیانت نکردم:-\

بچه که بودم فکر میکردم کسایی که میرن اونور اب ابلهن!ولی نمیدونم چرا چند ساله با خودم میگم کاش توی بلاد کفر زندگی میکردم جایی که دینم خصوصی بود برای خودم و خبری از سر خر تو زندگیم نبود...اگر بگم دلم ازادگی بدونه دین میخواست خیلی پر رو ام...و لس خب دله دیگه میخواد

همیشه فکر میکردم کفار که بدبختی میوفتن کی و صدا میزنن کمکشون کنه!الان که دیگه با این افکار لجن روم نمیشه خدا رو صدا بزنم درکشون میکنم!

همیشه از خدا رویای صادقه خواستم ولی بهش نرسیدم تا اسن که چند وقت پیش یه خواب قشنگ و شفاف ولی با محتوای ناامید کننده دیدم.زیر اسمون افتابی یه کارنامه بهم دادن  دو تا درس بود.

انحراف۹۹درصد

راه راست۱درصد

کاش میدونستم چه چیزی اون یه درصد و برام حفظ کرده تا بهش چنگ بزنم...

به دوستم میگم ادمی کا ما باشیم راه فرار براش نمونده.کاش هیچ وقت تو عصر ارتباطات زندگی نمیکردم کاش هیچ وقت از غیر خودم با خبر نمیشدم کاش میشد نفهم باشم کاش فراموشی احاطم میکرد...کاش لحظه ی ازل دنیا رو انتخاب نمیکردم

چی به سر بشر تنهای قرن۲۱ میاد!!!جمجمه ها خالی...استخوان ها ناتوان...



دلم برای عدم بودن خودم تنگ شده!

اصل و اسایش من توی برگشت به عدمه!


پ ن:من چی کار کنم؟


عکس:دری

ا و افتاب و دوست دارم

اون دختره هم فرض کنید ۸ سالشه


۹۵/۰۱/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۱)

نگرانی قبل از کنکور همه رو داغون کرده :(
نتیجه بد به اندازه کافی داغون کننده هست سرکوفت استاد هم بیاد روش دیگه هیچی :/

غصه نخور، یکم به خودت روحیه بده، انشاالله رتبه خوبی میاری تو کنکور :))

پاسخ:
ان شالله نتیجه خوب بشه:`(
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی