نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۱۲ارديبهشت
Age gharae baqiye in zendegi hamin joor ba gonah begzare...
Khodam tamomesh mikonam....
Taze omidvar shode boodam hes kardam tobe rafte bala...:`(
Age panjere omidam baste beshe dige hargez bazesh nemikonam....
Khodaya ya komakam mikoni dorost  beshe ya khodam kharabesh mikonan
۹۵/۰۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۱)

۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۴۷ یـک مـعــلـم . .
باسلام وتقدیم احترام،
.
آیا امیدی هست . .؟؟

و
امید،
انعکاس ایمانه ،
درحیرانی لحظه ها . .
امید
وجود داره . .
کافیه که خوب نگاه کنی . .
من امید رو،
درقطره ی اشکی چکیده ازچشمانی منتظردیدم . .
من امید رو
درلبخندکودکی دیدم که درخواب می خندید . .
من امید رو
درپرواز کفشدوزک عاشقی دیدم،
وقتی که برچهره ی گل سرخ بوسه می زد . .
من امید رو
درنغمه ی چلچله های پرسروصدایی دیدم که فضای آشیانه شون آکنده از
صداقت بود. .
من امید رو
درقطره های بارون،
درعطرنرگس های وحشی،
درشقایق های آتش گرفته ی دشت،دیدم؛
من امید رو
دردستان مهربان پدر،
ودر
درآغوش گرم مادر دیدم . .
من امید رو 
درسپیده ی صبح دیدم،
در آفتابی،که سخاوتمندانه به همه لبخندمی زد . .
من امید رو
درناز ونیاز دیدم،

درمحبت،
یکرنگی،
و
درعشـق . .

+
http://bayanbox.ir/view/6443107487673157506/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%AF%D8%A7.jpg

++
پنجره ی امیدمـون کوچیکه!
اما رو به خداست . .
خدایی که که نفسمـون،
بنـد ِ
به مهربونیاش . .
دلمـون،
گرمه 
به بودناش . .
وقتی ،
کسی حالمون رو نمی فهمه . .
وقتی ،
کسی دوستمون نداره،
وقتی کسی نیست . .

تنها خداست که وجودش ،دلگرمیه برامـون . .
.
باهاش دعوا می کنیم . .
براش ناز می کنیم . .
ازش قهر می کنیم . .
بهش شکایت می کنیم . .
 . .
وما گاهی،
 اونقدر سرگرم اشک وآهمون هستیم،
که اصلن متوجه نمی شیم . .
که اون،
ساعت هاست،
با لبخندقشنگی . .
داره بهمون نگاه می کنه،
و
هی آروم میگه:

دوستت دارم . 
دوستت دارم . .
دوستت دارم . . .
.
.
ان الله "یحـب" التّـوابیـن . .
خدا،عاشق ِ کساییه که بهش رو می کنن . .

ان الله "مــــع" الصابریـن . .
خدا، "بــا" صبرکنندگانه . .
.
عشق خدا به ما،
محبتش،
مهربونیاش . .
خیلی بزرگتر از ناامیدی ِ ماست . .

اگه ما "هستیم"،

فقط یک دلیل داره . .

خدا ،
دوستمون داره ^ـ^
.
.
بهترین ها نصیبتون . .

ببخشیدمصدع شدم،
درپناه خدای مهربون باشید :)

پاسخ:
ممنون:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی