نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۱۸خرداد

این بار هزارمه که خواب میبینم یا سیل اومده یا اب داره من و میبره یا همینجوری الکی رو اب هستم!

مامانم میگه خوبه یعنی یه چیز خوب قراره برات بیاد:")

ولی من از خواب اب دیگه خسته شدم:(من شنا بلد نیستم ولی تو همه خواب هام بعد از افتادن تو اب میتونم شنا کنم!!

امیدوارم اون ییلی که تو خواب دیدم نیاد نابودم کنه:|

کاش تعبیرشو میدونستم:/

توی یه اب غریب هم نیست همین اب دز خودمونه!! که همش بالا میاد.


پ ن:میرم تو فاز دوم مبارزه با کنکورÒ.ó التماس دعا:)

۹۵/۰۳/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۶)

سلام عزیزم
وبلاگ زیبا و جذابی داری.
موفق باشی دوست عزیز.
پاسخ:
تشکر
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۴۱ آبجی خانوم
خواباتم مثل خودت عجیب غریب اند :)
پاسخ:
>B-(مگه من چمه:"|
اتفاقا آب در خواب خیلی خوبه
یه تعبیرش علم هست


پاسخ:
اخه این همه علمo.Oاب ها به طرز وحشتناکی بالا میان:|
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۶ زهرا خانوم
سلااااام مرضیه

فکر نمی کردم تا قبل از کنکورت بروز کنی ، این همه پستتتتتت :|

داشتم  "تبیین اقتصاد مقاومتی در بیان دکتر درخشان"  می خوندم نظرت و دیدم

گفتم یه سری بزنم

البت دلم واست تنگ شده بودا
پاسخ:
سلام عزیزم:**
با این وبلاگ حس خوبی بهم دست میده عید دلم گرفته بود توش مطلب گذاشتم بعد دیگه به نوشتن توش دل بستم:)
دل منم تنگ بود
کی بشه شر کنکور کم شه:\
آب توی خواب خوبه :)
من اغلب یادم نمیاد چه خوابی دیدم :(


امیدوارم جز رتبه های تک رقمی کنکور باشی :))
پاسخ:
من به خواب عشق میورزم خیلی واسم مهمه که چی میبینم

تک رقمی که نه:|دعا کن سه رقمی بشم!:)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۱ یـک مـعــلـم . .
باسلام وتقدیم احترام،
.
تعبیرخواب ازشخصی به شخص دیگه،تفاوت داره،
برای همین ممکنه یک خواب ِ یکسان توسط چندنفر،دارای تعابیرمختلفی باشه!
.
درمورداین خوابی که فرمودین،یک سیل یاموج آبی شما روباخودش می بره یا شما درون اون آب درحال شنا هستین . .
به نظرمن،تعبیرش اینه که شما با یک "فضای عمومی" درارتباط هستین!
"فضایی" که عده ی زیادی از افراد،در اون فضا "حضور" دارن؛
.
اینی که می فرمایین:بارهزارمه که چنین خوابی رو میبینین،
نشون دهنده ی "تداوم ارتباط"شما بااین "فضای عمومیه"؛
.
واین که فرمودین:درعالم بیداری شنا بلدنیستین،ولی درخواب بعداز افتادن در"آب"،
می تونین و بلدهستین که شنا کنین،
چون شنا کردن یعنی مهارت داشتن،
این شنا کردن شما نشون میده که"دراون فضای عمومی"،شما مهارت دارین ومی تونین باافرادگوناگون درارتباط وصحبت وگفت وگو باشید واز"امکانات" اون فضا می تونین "استفاده" کنین!
.
.
درمجموع،"به نظر" میادکه شماتوسط یک وسیله مثل ِگوشی یاتبلت یا رایانه یا تلویزیون . .
بایک یا چند "شبکه ی اجتماعی"یا برنامه ی رسانه ای،درارتباط بودین یا هستین،
(نمی دونم مثلن "تلگرام" یا اینستاگرام یاوبلاگ ها و وب سایت های گوناگون یا برنامه های تلویزیون-که افرادزیادی یا خاصی در اونجا حضور دارن)
.
واینکه می فرمایین:همین جوری الکی روی آب هستم،
نشون میده که شما گاهی "بدون برنامه" و "وقت وبی وقت" وارد ِ"این فضای عمومی"،(مثلن شبکه های اجتماعی یاتلگرام یا . .)میشین!
.
واینکه فرمودین :آب "غریبی" نیست وآشناست،
نشون از مشهور ومعروف بودن واستفاده ی همگانی داره از "اون فضا" . .
.
حالا شما باید تطبیق بدین که مصداق این تعابیرکلی چیه؟!!
.
درمورداون سیل هم،نگران نباشین!
چون شما تو اون فضا،"شنا کردن" بلدین^ـ^پس مشکلی براتون پیش نمیاد:)
ان شاء الله . .
.
این تعبیر"احتمالی"خواب شمابود،به نظربنده . .
.
امیدوارم تو کنکوری که درپیش دارین،موفق بشین^ـ^
.
++طاعات وعباداتتون هم قبول باشه^ـ^
.
ببخشین  که مصدّع شدم . .
درپناه خدای مهربون باشید.
پاسخ:
چقدر جالب!!!
ممنونم
طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی