نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۵تیر

بالاخره از غول کنکور عبور کردیم:-)مطمئنا در حد خودم نتیجه میگیرم نه در حد ارزوهای دور و دراز م، حالا یه عده میان میگن کنکور هدف نیست و یا همه چیز نیست اما اون بهترین وسیله برای رسیدن به هدفه مثل یک نردبون که نمیشه از پله ی اول بریم پله ی سوم حتما باید از پله ی دوم عبور کنیم.

حالا که از کنکور رد شدم میتونم بیشتر به وبلاگم برسم.باید بگم وبلاگ نویسی خیلی غریب واقع شده تا مدتی پیش اکثر وبلاگا فقط گالری عکس نوشته ها بودن الانم حس میکنم وبلاگای حرفه ای کنار گذاشته میشن و بجاش کانال های شخصی روی کار میان!

به هر حال خوبه ادم جایی رو داشته باشه که توش بنویسه...نوشتن کار قشنگیه:-) وبلاگایی رو که خیلی کم از عکس استفاده میکنن دوست دارم ، سعی میکنم از تنبلی برای خوندن متن های طولانی فرار کنم ، بیخود نیست مطالعه تو کشور اینقدر کمه-.-

خب در اغاز کار لطفا انتقاداتتون رو به وبلاگم بگید:)ممنون^____^


۹۵/۰۴/۲۵ موافقین ۴ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۷)

۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۰ فاطمه غلامی
والا شما از بس ننوشتی من یادم رفته چی مینوشتی
یکم بنویس ببینم چطور مینویسی بعد میام طوفانی نقدت میکنم :)
پاسخ:
من که زیاد نوشتم:-(
سلام دوست خوبم
امیدوارم بهترین نتیجه ممکن رو بگیری، نتیجه مطلوبت :)

انتقادی ندارم اما تعریف دارم :)) مطالبی که درباره زنان مینویسی عالیه
پاسخ:
سلام،ممنون عزیزم:)
بله شاید عالی باشن ، ولی به مرور زمان اعتبارشونو از دست میدن و کامل تر میشن:)

۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۸ سید ابوالفضل ساقی
احساس نمی کنید یکم زیادی مجهولین؟
پاسخ:
از چه جهت؟
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۸ ظرفیت کوچولو
اغااااااااااااا من عاشق نوشته هاتم..هر نوشته رو 3_4 بار میخونم خیلی خوبن:)
من از دختر بودن خودم خوشم نمیاد اصصصصصصصلا!

پاسخ:
سلام عزیزم
البته لازمه ذکر کنم من دنبال خفن بازی نیستم اما گاهی بعضی چیزا خیلی ناراحت کنندن
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۰ ظرفیت کوچولو
سلام..یعنی چی؟!
پاسخ:
یعنی بعضی دخترا دوست دارن پسر باشن تا کارای خفن بکنن
مثلا
نصفه شب برن حرم:|
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۲ ظرفیت کوچولو
خواهرمم عاشق نوشته هات شده شدیییییییییید..
نوشته هاتو براش خوندم...واقعا خیلی دلنشین مینویسی..احساسمو نسبت به نوشته هات نمیتونم ابراز کنم!
اجازه میخواد برا کپی نوشته هات با ذکر منبع:)اجازه هست؟
پاسخ:
اگر اشتباهی تو متنم بود 
گفتم که بعدا کامل تر میشن
بعد رو یکی تاثیر بد گذاشت:Dمن مسولیت نمیپذیرم:)
میتونی کپی کنی عزیزم
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۰ ظرفیت کوچولو
حرم بریم نصف شبو نخواستیم!
کلا دخترا محدودیت دارن حالا شرع هم نگفته باشه تو عرف،تو خانواده یه جوریه که باعث میشه من از دختر بودنم خوشم نیاد!
****
خیلی عالین!:)
ممنون:-*
پاسخ:
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی