نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۰۳شهریور

چرا از هر جای شلوغ کع رد میشیم کتاب میبینیم ولی مطلب مفید نه!از توی ترمینال گرفته تا کنار خیابون و غرفه های مذهبی که پیش مقبره های امام زاده ها میزنن🤔ولی نمیدونم چرا اکثر کتابا مفت هم نمی ارزن😒بیشتر کتابا رو که ببینیم صرفا مطالب ترجمه شده از نویسنده های غربی هستن یا کتابای ادبی از ادیبان منحرف خودمون+کتاب اشپزی+کتاب تربیت فرزند+و کتاب درباره اون دنیا و عذاب قبر و...😑

ولی مثلا هیچوقت کتابای جدید نمیبینم.میشه گفت اگر کتابای مذهبی رو ازشون کسر کنیم باقی مطالب زرد بیشتر نیستن که از خوندنشون هیچی نصیب ادم نمیشه😒و همین کتابای زرد هزاران نسخه ازشون چاپ میشه و کتابای به روز و مفید و هیچ جا پیدا نمیکنیم🤔

دو جا احساس سرشکستگی کردم😬

یه جا دم معراج شهدا که فروشنده حاضر نمیشد کتاب مورد نظرمو از تو جعبه در بیار و میگفت باید فردا بیای☹️

یه جا هم دیروز پیش غرفه کیهان که کتاب مورد علاقمو نداشتن😬گفتن دیروز یه نفر اخریشو برد😒

۹۵/۰۶/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۴)

۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۲۹ فاطمه غلامی
نگو
نگو
دست رو دلم نذار :/
پاسخ:
هومممم:-|
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۱۳ ظرفیت کوچولو
سلام...
به نکته ی جالبی اشاره کردی!واقعا همینطوره ها!
حالا اون کتاب که میخواستین و نبود چی بود؟!معرفی نمی کنید؟:|
پاسخ:
سلام
کتاب "راز ان چه مرقوم داشته اند"
بنده خدا مولف حجت الاسلام مطلبی تصادف کرد و مرد:(
نیافتن کتاب مورد نظر عذابی است بسیار دردناک :|

البته اکثر اوقات کتاب مورد نظرم رو پیدا می کنم، مشکل عمده من سر و کله زدن با ترجمه افتضاح بعضی کتاب هاست :(
پاسخ:
عذاب دردناک ترشم بی پولی در لحظه یافتن کتابه:`\
به نکته ظریفی اشاره کردی :))
پاسخ:
مساله کلفتیه:|:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی