نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۰۴شهریور

سلام:)این ماهی نارنجیا رو دیدین؟:)مال ویندوزxp هستن.خدا xp رو رحپتش کنه دیگه خخخ.بچه که بودم هفت هشت سالم بود فکر میکردم این ماهی بزرگه زشت ترین موجود کره زمینه:|چون همیشه خیال میکردم اون نقطه ی سیاه رو دم ماهی چشم ماهیه:|||و ماهی بزرگ خلاف جهت داره شنا میکنه:/با خودم گفتم چه موجود بدترکیب قناسی:/تا این که یه بار رایانم هنگ کرد و موندم به صفحه خیره شدمo.Oو فهمیدم همیشه اون ماهی بدبخت و برعکس نگاه میکردم خخخ اینجاست که شاعر میگه چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید:"))بعد از فوت مرحومxp:| دیگه این عکس و ندیدم تا اینکه الان پشت سیستم کتابخونه نشستم و دیدم به علت داغون بودن رایانشون ویندزشون xp هست:/و باز با دیدن این ماهی یاد حماقت دوران کودکی و درس شستن چشما افتادم:/

مامانم از مستندای دریایی خوشش میاد.بهم میگه بیا ماهیا رو ببین.از نظرم ماهیا خیلی زشتن.اما الان فکر میکنم نکنه اون بدبختا رو هم عوضی نگاه کردمB~|

:))

۹۵/۰۶/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۱)

ولی جدا اگه اون لکه سیاه چشمش بود بسی وحشتناک می شد :|
پاسخ:
اره خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی