نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۱۰شهریور
امروز رفتم فرم تربیت معلم و تحویل دادم.خیلی شلوغ بود.اخرشم مسئول اونجا به همه علافین محترم یه شاخه گل مریم داد و گفت ایشالا قبول شین!بنده خدا ادم کار راه بندازی بود....باهمه رسمی صحبت کرد ولی به من که رسید گفت خانم چرا ناراحتین ... از زمان کنکور تا الان هر جا میرم همه میگن چرا ناراحتی؟
رفتم کپی بگیرم یه مرد مسن تو کافی نت بود همش از دوستش میپرسید اون ایه که میگه ... کجای قران بود؟ من که همیشه موقع قران خوندن از اون ایه پرش میزنم از سر بیکاری ادرس ایه رو به طرف دادم!حالمم گرفته شد!
میدونم مامان بابام دلشون میخواد قبول شم و برم اهواز بعدش دیگه خیالشون راحت باشه که الکی درس نمیخونم! کلا مردم فکر میکنن اگر یه دانش اموز انسانی تربیت معلم قبول نشه عمرش بر فناست! همه واسم ارزوی معلم شدن میکنن خودمم معلم بودن و دوست دارم و میتونم ازش خیلی استفاده کنم ولی ته دلم راضی نیست...دلم میخواد الزهرا یا امام صادق درس بخونم واقعا دوست دارم ولی واسه مامان بابام سخته...حالم حسابی گرفته:'(
گل مریم و گرفتم دستم اومدم عقب ماشین نشستم گریه کردم! باید از خدا بخوام من و جایی که دوست دارم بفرسته و از طرفی هم باید به خاطر مامان بابام سعی کنم تو مصاحبه تربیت معلم قبول شم!
اصلا این بار باید بگم خدایا هر جا صلاحه من و رقبامو بفرست:"
۹۵/۰۶/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۴)

هر چی صلاحته همون بشه
پاسخ:
ان شالله
الهی آمین برای جمله آخر :)
پاسخ:
هوم:(
خب فعلا مصاحبه ها رو برو بعدا تصمیم نهاییت رو می گیری!
ناراحت نباش
گاهی آدم از چیزی که براش پیش میاد خیلی ناراحت میشه
اما بعدا می فهمه صلاحش تو همون بوده
انشاالله هر چی خیر و صلاحه پیش بیاد
پاسخ:
ممنون
ولی خیلی اعصابم خورده:"
انشاالله هر چی صلاحته همون بشه :)
اکثر بچه های انسانی میرن تربیت معلم :|

تو انتخاب رشته حقوقو نزدی؟
پاسخ:
ایشالا:)
نه
خوشم نمیومد:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی