نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۰۹مهر

دوستای با معرفتی دارم!

خب دیروز مراسم وداع با مامانمو انجام دادم.دیگه تقریبا به خوابگاه عادت کردم.سر یه کلاس هم رفتم ولی چون استاد نیومده بود بجاش با هم رشته ای هام حرف زدم.تقریبا هیچکدومشون شوق تحصیل تو رشته ای که قبول شدن و نداشتن:\فقط چون هم خانواده روانشناسی و اینا بود انتخابش کرده بودن!!!

اینجا با تصورم خیلی فرق داره.تقریبا یه هفته..

.

.

.

مامانم الان زنگ زد! نکنه بخواد هر روز زنگ بزنه و عذاب وجدان من بیشتر بشه:(که جرا ترکشون کردم...

.

.

.

تقریبا یه هفته گریه کردم که چرا دانشگاه امام صادق(ع) قبول نشدم.ولی دوستای با معرفتی دارم بهم زنگ میزنن پیام میدن و همشون دلداریم میدن و از بد اون دانشگاه میگن...خیلی دوست دارن من غصه نخورم ولی کدوم خریه که نفهمه از چه بهشتی رانده شده!:"

امسال اولین سالیه که من برگ پاییزی و برف قراره ببینم...کاش طبیعت اینجا هم مثل خوزستان همیشه یک نواخت بود! ادم کمتر احساس غریبی میکرد!

از تو حیاط برج میلاد معلومه.هربار که میبینمش یادم میاد تو جای جدیدی هستم..

خیلی اضطراب دارم!

دوستام،مامانم و بقیه همه میدونن هیچی باب میلم پیش نرفت واسه خمین زیاد سعی میکنن دلداریم بدن

ولی من خیلی هم نفهم نیستم!

۹۵/۰۷/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۹)

الزهرا هم خیلی خوبه :)

انشاالله شاد باشی خانوم
فعلا به نظرم بهترین دعاست :))
پاسخ:
تا ببینیم:)
ممنون سنا خانوم:)
۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۲ ظرفیت کوچولو
منم اول دبیرستان دوس داشتم برم امام صادق فقط بخاطر دکتر بعد فهمیدم خواهران برادرانه و دکتر تدریس ندارن..
بعد اینکه فهمیدم دیگه هیچ هدفی از درس خوندن ندارم..
پاسخ:
:)همون بهتر که تدریس نداره و مختلط نیست:|وگرنه دانشجوها دکی و بیچارش میکردن:D
۰۹ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۱ زهرا خانوم
امام صادق(ع) فقط وقتی دکتر باشه، دانشگاه امام صادقِ خوبه!  پس غصه نخور :)

پاسخ:
:-):-)
دانشجویی چندسالته
پاسخ:
18-.-
18 من 27 سالمه موفق باشی
پاسخ:
:)
دروب سارا سه ظر برنده شدی اولیش
امدوارم در دانشگاه موفق باشی
پاسخ:
خیلی ممنونم:)
سوتی امد نه امید
سلاااااااام
به نظرم رشته ای که قبول شدی خیلی توش می تونی موفق شی
استعداد نویسندگیت پرورش بده
با اساتید بزرگی که تو تهران هستن تو مسائل زنان ارتباط بگیر
تو تهران به خیلی چیزا دسترسی داری
تحت تاثیر بی هدفی دیگران قرار نگیر
http://aligholami.ir
این سایت رو برو استاد دانشگاه امام صادق هستن کلاسای کتب شهید مطهری برگزار میکنن
عالین کلاساشون
پاسخ:
س ل ا م:")
کسایی که من و کامل میشناسن دقیقا همین حرفا رو میزنن:)
ممنون:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی