نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۱۲مرداد
سلام:)
چند وقت بود دلم میخاست یه چیزی بنویسم که درباره خودم باشه.خودم که نه درباره زن بودن دختر بودن خانم بودن بانو بودن و اینچیزا!بیشتر درباره خانمِ مسلمان بودن!
میخوام بگم درباره زندگی توی خارج از کشور  واقعا خیلی دوست داشتم برام پیش بیاد نه این که به حکومت خاصی توی دنیا علاقه داشته باشم یا از نژاد و گروه خاصی خوشم بیاد بیشتر فکر میکردم مسلمانانی که توی خارج از کشور زندگی میکنن اعتقادات محکم تری دارن. دلیلشم بذارید توضیح بدم.
مثلا شما لبنان رو فرض کنید اون جا جمعی از مردم مسلمانن(شیعه یا سنی الان مسلمان بودن مطرحه) جمعی دیگه هم مسیحی هستن اونجا مردم یه دست نیستن یعنی مرز بین مسلمان و غیر مسلمان مشهوده!ولی خب اینجا ما اقلیت های دینی داریم ولی به خاطر قانون جمهوری اسلامی ایران اونا هم تقریبا شکل ما میشن از نظر الزامی بودن حجاب!
البته نه این که طرفدار حجاب ازاد باشم چون اینطوری هرکسی میاد از ازادی که تعریفی میده.شایدم یکی اومد رای به برهنگی داد:-|
کلا به دلیل این که احساسم میگفت اونور اب مرز بعضی چیزا ملموس تره زندگی توی خارج از کشور و دوست داشتم!مسلمانو مسلمون تر..رفتار کسی از غیر هم به اسم اونا نوشته نمیشه!
.
اما...
.
نمیدونم تا حالا پیش اومد کلماتی مثل حجاب،زن مسلمان،اسلام و اینچیزا رو به انگلیسی سرچ کنید چیزای جالبی میاره که هیچکدوم به اسلام شبیه نیست.یه نمونشو ته متن میذارم...
زن های بسیار زیبایی که رسری زدن سرشون و واقعا حتی یک تار موشون هم پیدا نیست ولی ارایش دارن!لباساشونم اکثرا بدن نماست+جواهرات
واقعا هیچ چیزش شبیه به اسلام نیست!در واقع اون روسری رو هم برای زیبا تر شدن خودشون زدن.
من واقعا ادمی نیستم که زیاد روی لباس و رنگ حساس باشم همیشه با خودم اینطور گفتم لباس گشاد هر رنگی میخواد باشه باشه...ولی خب از عوضی نشون دادن اسلامم خوشم نمیاد!
کلا خواستم توی این متنم اسلام ترکیه ای یا شایدم امریکایی رو براتون معرفی کنم:|
.
خانومه حتما باید یه کلیپس بزنه سرش تا کلش اندازه خربزه بشه کلا با سایز سرشون مشکل دارن-_-
خانومه حتما باید استینشو بده بالا تا دستبند و ساعت و النگو و سایر چیز ها معلوم باشه-_-لاکشم قرمز باشه-_-یقه باز جهت مشخص بودن گرنبند-_-نیازی به پوشیدن مانتو یا هر لباس گشادی نیست با بلوز و شلوار تنگ و یه روسری هم میشه با حجاب بود-_-یکی دیگه از واجباتشونم اینه حتما شال و روسری رو مدلای عجق و جق مثل عمامه ببندن-_-
خلاصه از این زنان زیبا خیلی استفاده میشه.راستش فکر نکنم نظریات واقعی اسلام در مورد مسائل پوشش و حیا و اینچیزا هیچوقت به دنیا صادر بشه چون حتی زنان مسلمان واقعی نه این مانکن ها از حضور  گریزان میشن!البته من نمیگم از خودشون عکس بندازن چون اون قت کارشون میشه مثل همین خانما!ولی بالاخره دنیا باید بفهمه زن مسلمان کیه!و این همه داد و بیداد برای حجاب اینه که زنان با خیال راحت و ارامش وارد عرصه های اجتماعی بشن!
یه عده با تمسک به مبانی حجاب معتقد به همیشه در خفا بودن زنان هستن!
یه عده هم معتقد به این مسخره بازیا و مانکن شدن ها هستن!
.
اعتدالی وجود نداره!

حالا یه نمونه میذارم ادامه مطلب


Brain Beauty Belief: BREEZE

موهاش معلوم نیست دیگه-_-

۹۴/۰۵/۱۲ موافقین ۴ مخالفین ۰

نظرات  (۷)

۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۸ آبجی خانوم
oh my god

ی لحظه فکر کردم سرندپیتیه


خیلی خوب گفتی آفرین
پاسخ:
ممنون.سرنپیتی:")
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۴ رهرو زینبی
خوشگله -_-


پاسخ:
:-|گفتم که زن های زیبا!
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۸ رهرو زینبی
می دونم
سلاااااام

یعنی خانوم با حجاب سرچ می کنی اینا میاد؟!

هم خودشونو می پوشونن هم به رخ می کشن ...

مگه داریم ؟! مگه میشه همچین چیزی؟!

پاسخ:
سلام:)
توی پینترست که عضوم حجاب سرچ کردم از اینا اومد-_-
موافقم ... . حرف آبجی خانومم جالب بود. سرندیپیتی :))
پاسخ:
:)
ممنون سر زدید
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۸ ظرفیت کوچولو83
سلام...جستجو کردم!حالا این مدل عکسا به کنار عکسای دیگه بدتر بودن.
پاسخ:
سلام:)چندشن:(
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۹ محمدصادق خورسندی
سلام وب خیییییییلیییییییی عالی دارید و واقعا عالیه.
ولی همه ی عکس ها به این شکل نبود و شاید از هر 50 تا عکس یکیش این شکلی بود ولی خوب شما همین کلمان که میگید رو به فارسی در گوگل جست جو کنید عکس هایی بدتر از اینا رو مشاهده خواهید کرد
ولی در کل وبلاگی بسیار عالی دارید
موفق باشید
پاسخ:
البته من بجز گوگل توی پینترست هم سرچ کردم!
ممنون سر زدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی