نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۰۹خرداد

_تو نمیخوای برا این پسره بیچاره یه دختر _خوب پیدا کنی؟

_کدوم پسره؟ من پسر بیچاره نمیشناسم!

_پسر خالتو میگم!

_اهان اون.به نظرم که بیچاره نیست! این همه دختر ...

_کل شهر و رفتن خواستگاری نبود که نبود.

_به هر حال من از این کار خوشم نمیاد.

_کدوم کار؟

_واسطه گ ی برا ازدواج به نظرم این کار مخصوص علافاس!

_بی عدب میدونی چقدر ثواب داره!

_حس ثواب جمع کردن ندارم:\

_طفلی:(اون که کار داره خونه هم براش جور کردن نمیدونم چرا ردش میکنن!

_شاید چون کچله!

_حالا نیس که خودشون حورن!

_به س میگم یه سری موردای خوب پیدا کنه!

_به اون نگو اونا همه ... (نژاد متفاوت) هستن! خالت خوشش نمیاد

_پس مسئله اون جوون به جهنم...

_کسی دیگه رو سراغ نداری؟ 28 هم باشه خوبه:^

_نه پس انتظار دارین برا پسر 30 سالشون دختر 18 ساله معرفی کنم!

_به هر حال دختر باید از پسر کوچیک تر باشه!

_کی گفته؟

_عرف

_میترسین پسرتون خرش نتونه بره! (نتونه زور بگه)

_مسخره ی فمنیسم از نظر رشد عقلی گفتم!

_به هر حال تا وقتی پسرا خیال میکنن باید دختر کوچیک تر بگیرن همیشه یه گروه از دخترای نفله مجرد میمونن!

_نخیرم..

_دوباره برن خواستگاری مورد قبلی! یکم پافشاری کنن

_چقدر خودشونو باید کوجیک کنن اخه!


حوصله بحث نداشتم فقط حس یک انسان از عرف دور افتاده بهم دست داد:/

هر کسی دور افتد از عرف خویش

 هرگز نباید باز جوید وصل خویش

الان من از خودم خوشم اومدهB-)

راستی من که طرفدار تجرد و رهبانیت بودم:/چرا دلم برا اون بدبخت عذب سوخت!Ó.Ò

طفلک:||

نظرات  (۲)

۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۶ آبجی خانوم
حالت خوش نیستا
عرف میگه دختر باید کوچیکتر باشه چون دختر زودتر به رشد عقلی میرسه
آخه بزنم پس کله ت
بجا فمنیست بازیا بیا یکم ببین خدا پیغمبر چطور شان دختر رو بالا میبردن
عههه
اون بدبخت چه بیچاره ای بوده که اومدی تو رو واسطه کرده برا ازدواج

(خیلی خشن نوشتم؟!)
پاسخ:
ها ها ها
از زن گرفتن خود پیامبر معلومه:)

زیاد خشن نبود-.-
باید ببینم نظر رئی بزرگ فقید چیه:/مهم نظر اونه:/
بخش زیادی از جوون های زمانه ما دارن به خاطر همین کلمه سه حرفی عرف ، بیچاره که چه عرض کنم ، از بین می رن !


پاسخ:
نفله گاه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی