نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۵تیر

باز جمعه و معمای شاه و مرور تاریخ

قسمت قبلی سکانس اخر فیلم چقدر ایت الله کاشانی مظلوم ایستاده بود ، فکر کنم صفت  نمک نشناسی بین سیاستمداران به صورت نهادینه وجود داره سیاشتمدارایی مثل مصدق که به پشتوانه علما و مردم بالا رفتن ولی وقتی خرشون از پل گذشت فراموش کردن بقاشون وابسته به علماست.علما همیشه مظلوم بودن چون وقتی حمایت میکنن میشن روشنفکر  ولی وقتی انتقاد میکنن به سمت مسجد و جا نماز ارجاعشون میدن!من که تو روزگار فعلی هم کاشانی میشناسم هم مصدق ، و مطمئنم که فقط اسم کاشانی ها با افتخار توی تاریخ ثبت میشه....


نظرات  (۶)

یعنی قششششنگ معلومه از کنکور خلاص شدی :)
خسته نباشی
امیدوارم هرچی خیر و صلاح هست برات رقم بخوره
پاسخ:
سلامت باشید:)
دلم برا نوشتن تنگ تنگ بود:`(
ان شاالله..
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۸ یک برانداز نرم
+
سیاست بدون دیانت عین پدرسوختگی است !
پاسخ:
دقیقا...
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۰:۰۵ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
دنبال شدید
پاسخ:
باعث افتخاره...
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۵ سرباز صفر
من معمای شاه رو نگاه نکردم
قشنگه؟
پاسخ:
سلام بله به نظر من که خیلی زیباست
اما چون هفته ای یه بار پخش میشه و از خیلی قبل تر از انقلاب ماجراهای پهلوی گزارش شده باعث بی رغبتی بعضی مخاطبین شده چون مردم عادت کردن فیلم ها رو هر شب ببینن

۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۵ سرباز صفر
سلام دوست عزیز سرباز صفر
وجود اسم شما در لیست دنبال کنندگان سرباز صفر از بزرگترین افتخارات ماست
با اینکارتون به ما روحیه دادید و ما رو برای ادامه نوشتن امیدوارم کردید
امیدوارم بتونم پاسخ مناسبی به اعتمادتون بدم
حضور شما در سرباز صفر یه چیز دیگست.
در ضمن
نظر شما در سرباز صفر پاسخ داده شد
باز هم به ما سر بزنید
:)
التماس دعا
:)
التماس دعا

۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۸ سرباز صفر
سلام دوست منطقی و با هوش سرباز صفر 
:)
خوشحالیم که به صورت مستمر به ما سر میزنید
:)
نظر زیبای شما در سرباز صفر پاسخ داده شد
باز هم به ما سر بزنید
:)
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی