نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۶تیر

از اینکه یه خواننده مثل تتلو یا یه بازیکن مثل سوشا تو اینستاگرامشون به امام خامنه ای ابراز ارادت میکنن یا یه دختر المانی بعد از دیدن عکس امام خامنه ای مسلمان میشه هرگز تعجب نمیکنم، اصلا مگه میشه این اقا رو دوست نداشت و جذبش نشد؟:)

درباره امام خامنه ای همه چی عجیبه ، نمیدونم چرا امام خامنه ای روزگارش مثل امام خمینی نشد، مثلا چرا حتی با ادمای مذهبی باسد بحث کنیم که به ایشون بگن امام نه رهبری و ... یا مثلا یه چیزیو دقت کردین تو فیلما وقتی میخواد یه خانواده مذهبی رو نشون بده دوربینو میبره روی دیوار خونشون که عکس امام خمینی روشه بعد بعدما متوجه میشیم که این خانواده مذهبین:|اما هیچوقت عکس امام خامنه ای کنارش نیست:/یا حتی تو فیلمای زیادی دیدم بازیگرا از امام خمینی حرف بزنن اما هیچوقت ندیدم کسی از ایشون حرف بزنه!

راستش امام خمینی و امام خامنه ای بودن که دین و برای من شیرین کردن:)من حرفای ایشونو به هر حدیث معتبر و غیرمعتبر و روایتی مقدم میدونم مگه کسی هم هست بیشتر از اونا رو قران و سنت مسلط باشه و بخواد دربارهدینحرف بزنه:)

مردمی که امامت ایشونو قبول نمیکنن بد ظلمی به خودشون میکنن اونا یه مشت یتیمن که پدرخوانده های ظالمی بهشون حکومت خواهند کرد


من این اقا رو دوسش دارم:)

اماااااااممه:)


پ ن: دلمم واسش تنگ شده:"|

۹۵/۰۴/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۴)

۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۸ سرباز صفر
سلام
:)
عالی بود
آفرین
پاسخ:
تشکر میکنم
سلام
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۳ یـک مـعــلـم . .
عشقمونه . .
:)
عزیز ِ دلمـونه . .
:)
سرودوشعرواشعارم ،امام خامنه ای است،
گُل ِ همیشه بهـارم ،امام خامنه ای است،
 
پس از خـدا و رسـول و ائمـه ی اطهـار،
تمام دار و ندارم ، امام خامنه ای است . .
^ـ^
پاسخ:
به به:)عجب شعری:-)
۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۸ زهرا خانوم
♥♥♥♥ مقتدر مظلوم ♥♥♥♥
پاسخ:
^___^
سلام متن بسیار عالی بود از شما متشکرم
ببخشید درسته که ایشون نائب امام زمان(عج)هستند اما نباید حرف های ایشون بر حرف های پیامبر بزرگوارمون و بقیه معصومین مقدم بشه
یه نکته دیگه اینه که ایشون سخنان و فرمایشاتشون بر اساس گفته های قرآن و حدیث های معتبر ائمه است
پاسخ:
من به دو دلیل مقدم میدونم
یک اینکه ایشون هم قرن من هستن
دو اینکه ایشون همه ی احادیث و قران کامل اشنایی دارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی