نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۲۰مرداد

سلام:-) دیشب نتایج کنکور اومدن

در حد خودم بود رتبم:"))

رتبم شد 1229|-B (استیکر صورت شطرنجی)

هم خوشحالم هم ناراحت.خوشحال واسه اینکه با این رتبه میتونم تو بعضی جاهای درست حسابی حساب باز کنم .ناراحت از اینکه چرا ماه های اخر درس و تعطیل کردم و روزگار و با علافی سپری کردم:-(

تازه دوستم با یکم سهمیه رتبش سه رقمی شده صبح بهم زنگ زد درباره کارنامه سوال کنه و الان بی نهایت بهش حسادت میکنم:-|من که درصدام دو برابرش بود:-|(خود شیفتگی:\)

به هر حال این شد دیگه...

از امروز باید با تعارض گرایش اجتناب دست و پنجه نرم کنم و شایدم استخاره زدم...

چه کاری درسته...رفتن تو مکان دلخواه و ترک کردن والدین یا موندن اینجا!

دوستم میگه تو دور باشی و تو تعطیلات بیای حسابی براشون سنگ تموم بذاری بهنر از اینه که پیششون باشی و هر روز غرغر کنی:-(

خلاصه دلشوره دارم:-(دوست دارم گریه کنم:"(..

برام دعا کنید

۹۵/۰۵/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
میم ....

نظرات  (۱۰)

۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۵ tahooraaa from Afsaran
سلااااااااام
ان شاء الله بهترین انتخاب رشته ممکن رو انجام بدی

پاسخ:
سلام:)
ان شالله...
سلام
تنها چیزی که میدونم اینه که باید طبق دغدغتون انتخاب کنید
سلااااااام
خوبی؟
سعی کن در شناخت رشته ها دقت کامل به خرج بدی
واقعیت رشته ها رو بدونی بعد انتخاب کنی
درسهایی که باید بخونی و شرایط کار و فعالیت اون رشته ها بعد از فارغ التحصیلی
چون خیلیا بعد از انتخاب رشته و تو دانشگاه پشیمون میشن!
پاسخ:
سلیم^-^خوبم
اره میدونم:( چقدر سخته:'|
سلام عزیزم
انشاالله بهترین انتخاب رو داشته باشی :)
پاسخ:
سلام:-)ان شالله...
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۴ ظرفیت کوچولو
سلام
خییییییلیییی عااااالی
ان شاءالله انتخابت هم عالی باشه:)
دعات میکنیم^_^
خیلی دوس دارم درصداتو بدونم:|

پاسخ:
ممنون عزیزم:*)ادرس یکی از وبلاگاتو بذار برات میفرستم:|
سلام^-^
ضمنا ترازتو شنیدم:)حتما دو رقمی میشی:*
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۸ ظرفیت کوچولو
خیلی ممنون:)سلامت باشید.
ان شاءالله با دعای شما:-*
پاسخ:
ان شالله..
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۲ فاطمه غلامی
تبریکات دختر :)
اگر من بر میگشتم به گذشته حتما رفتن رو به جای ماندن انتخاب میکردم
شما ببین ظریفت زندگی چهار ساله در خوابگاه و سر و کله زدن با ادم های مختلف رو داری یا نه بعد یک تصمیم درست بگیر
پاسخ:
ممنان:)
انتخاب خیلی سخته:"(
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۴ زهرا خانوم
سلااام عزیز جانم  خیییلی هم خوب شدی چرا شطرنجی؟؟؟

انشالله رشته دلخواهتو روزانه قبول بشی...  اون چیزیکه من واست آرزو کرده بودم میری ؟؟
پاسخ:
سلام:*اخه زیادم خوب نی:)
علوم سیاسی
اونم میزنم ولی نه اولویت اول:">
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۶ زهرا خانوم
اون دانشگاه خاصص چی؟؟؟ 
پاسخ:
دخترونش علوم سیاسی نداره:|همش چهار تا رشته داره که به گروه خون من نمیخورن:-/
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۲ زهرا خانوم
پس بابا پرررر   ...
پاسخ:
-.-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی