نگاه من

نگاه من
آخرین نظرات
۰۷شهریور

دیروز جنس ایرانی خریدم(-Bاسم مغازشون ایران دخت بود ، اگهیشو روز قدس بهمون داده بودن.قبلا هم رفته بودم سر بزنم ولی چیزی لازم نداشتم تا بخرم فقط رفته بودم نگاه بندازم ببینم چه خبره ، هر چند از این مشتری هایی که چیزی نمیخوان و الکی میرن تو مغازه بدم میاد،اعصاب فروشنده رو خورد میکنن:/خلاصه دیگه رفتم مغازشون.جز معدود اماکن عمومی بود که یه عکس جدید از امام خامنه ای توش بود خخخخ اخه بقیه جاها عکس اینقدر قدیمیه که هنوز اقا ریشش سیاهه:|

فقط یه چیزی اینکه قیمتاش گرون بود /:چیزی که خریدم و تو هزار مغازه دیدم ولی اونجا وقتی روش نوشته بود made in iran احساس خرسندی بهم دست داد:`)

کلا هر وقت میرم تو همچین مغازه ای که سر درش نوشته فقط ایرانی یا توی  کتاب فروشی البته کتاب فروشی که واقعا کتاب داشته باشه نه مطالب ترجمه شده بدرد نخور:|دلم میخواد یه جیب پر پول داشته باشم و فقط بخرم:)اما تا کنون این اتفاق نیفتاده:`|امیدوارم زود تر این اتفاق بیفته:)

گرون بودن جنساشم حل میشه:/ایرانیه دیگه هر چقدر خرج کنی اخرش سفره خودت رنگین تر میشهn_n

مصرف‌کننده‌ی باانصاف، مصرف‌کننده‌ی باوجدان هم میتواند همین‌جور به تولید کشور کمک کند؛ دنبال اسم و رسم نروند، دنبال بِرَند نروند - این حرفی که حالا مرتّب تکرار میکنند: بِرَند، بِرَند - دنبال مارک نروند؛ دنبال مصلحت بروند. مصلحت کشور، مصرف تولید داخلی است، کمک به کارگر ایرانی است. بعضی‌ها هستند حتّی حاضرند به نفع کارگر هم شعار بدهند، رگ گردن را هم درشت کنند و شعار بدهند، امّا در عمل به کارگر ایرانی لگد بزنند.

امام خامنه ای(♥):1394/9/2

نظرات  (۶)

جیب پر پول توی کتاب فروشی رو به شدت موافقم :))
راستی کتاب درباره چه موضوعاتی میخونی؟
پاسخ:
بچه تر بودم رمان ترسناک:)ولی الان کتاب های اعتقادی درباره اسلام مثلا کتابای شهید مطهری
یه کرم هست که می خوام بخرم  خارجیه
خیلی خوبه
اما ورژن ایرانیش زیاد هست
اگه بخرم دلم می سوزه اگه نخرم پل می مونه اونور آب
نمی دونم چیکار کنم!!

پاسخ:
گرونه؟:|کرم که زیاد لازم میشه:)خو یه بار ایرانی بخر ببین خوبه یا بد:)
رمان ترسناک تا حالا نخوندم :|
چند سالی هست زدم تو خط کتب تاریخی
شبهای پیشاور هم کتاب خوبیه اگه نخوندی :)
پاسخ:
:)تاریخ خیلی خوبه کتابایی که میخونم جنبه های تاریخی هم دارن
تاریخم ترسناکه:(چیزای بدی که توش میخونم انتظار تکرارشونو دارم...
نه قیمتش بالا نیست
تقریبا در حد ایرانیاس
الان ایرانی مصرف می کنم
اما کیفیت خارجیش بهتره
ضد آفتابه
:)
پاسخ:
من بودم ایرانی مصرف میکردم بازم:`))
منم نمی تونم رو حرف آقا حرف بزنم!
برم خارجیش بگیرم!
پاسخ:
احسنت:-)
http://sangaretanhai.parsiblog.com/Posts/43/

اینم بخون
از خودمه
:)
پاسخ:
چشم:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی